Tine-teBine – Sarcasm și Umor cât cuprinde
Lifestyle

Cum să îți îmbunătățești somnul și să te trezești cu energie

Cum să îți îmbunătățești somnul și să te trezești cu energie-min

Somnul în timpul nopții are 4 faze. A treia fază a somnului, numită „somnul adânc” este cea mai importantă pentru noi. Aceasta acționează în regenerarea muscalară, a țesuturilor și repararea celuleor din corp.

Ce se întâmplă în a treia fază a somnului mai exact:

  • scade tensiunea arteriala
  • corpul se concentreaza pe cresterea musculara si reparare
  • circulatia sangelui este intensificata in muschi
  • hormonul de crestere este eliberat
  • cresterea tesuturilor si repararea celulelor are loc
  • creierul curata „deseurile” si prezinta unde cerebrale lungi si lente

Cum poți să te bucuri de mai mult „somn adânc” în fiecare noapte

Primul lucru care va face ca acest lucru să fie posibil este optimizarea rutinei de seară. Un lucru important pe care trebuie să îl știi este
că timpul de somn nu îl vei putea recupera niciodată. Chiar dacă noi ne spunem înșine că „recuperăm în weekend”. Pentru a te putea bucura de acest „somn adânc” trebuie să adormi în prima parte a nopții.

Recomandări:

  • evită mesele grele înaintea somnului
  • încearcă să nu faci execițiu fizic înainte de culcare
  • cafeaua, doar în prima parte a zilei
  • limitează interacțiunea cu ecranele pe cât posibil (tv, telefon, pc)

Dacă nu poți respecta cele de mai sus, poți apela la suplimente care ajută la îmbunătățirea somnului.
Cel mai bine cotat de medici este Magneziul (Mg). Acesta ajută la relaxare în timpul perioadelor de stres.

Un alt supliment pentru promovarea somnului mai este și GABA. Consultă medicul pentru mai multe informații!

Related posts

Hoteluri scumpe și luxoase din întreaga lume!

Tine-teBine

Idei pentru Ziua Îndrăgostiților acasă

Tine-teBine

Te gândești să îți faci un tatuaj? Află cât costă și alte detalii importante

Tine-teBine

Lasă un comentariu